Volvo Trucks

Volvo Finans fejrer 25-års fødselsdag i Danmark

”En stor tak til vores kunder, forhandlere og øvrige samarbejdspartnere som har gjort det muligt at fejre 25-års jubilæum”, udtaler Jens Mac Larsen, Country Manager for Volvo Finans.
Volvo Danmark A/S har ansat Ionela Linca som CFO
VFS tilbyder en bred vifte af løsninger til Volvo og Renault kunder

Volvo Finans fejrer 25-års fødselsdag i Danmark. Volvo Finans startede med eget selskab tilbage i oktober 1996 og har siden da serviceret Volvo og Renault kunder med finansiering af last- og varebiler, busser og entreprenørmaskiner.

“Det har været en fantastisk rejse med forretningsudvikling inklusiv en periode med opstart og etablering i slut 90`erne samt opbygning af langtidsholdbare relationer og partnerskaber med kunder og forhandlere. Og nu på det seneste et skifte til et enormt miljømæssigt bæredygtighedsfokus i Volvo gruppen og en rekordhøj ordrebog”, siger Per Stouby, Credit og Operations Manager i Volvo Finans. Per har været med hele vejen og havde 25-års jubilæum tidligere i år. Per ser tilbage på en utrolig spændende tid i Volvo Finans som også har budt på en 3-årig periode på hovedkontoret i Gøteborg.

I dag har Volvo Finans 2.500 kontrakter og en balance på DKK 1,5 mia. og et dedikeret team af leasingeksperter. Vi tilbyder en bred vifte af forskellige løsninger til Volvo og Renault kunder som finansiel leasing, operationel leasing, full service leasing, lån og forsikring.

På billedet ses fra venstre Henrik Allesøe, Smilah Blomseth, Per Stouby, Jan Hviid, Peter Søndergaard, Charlotte Bjerre og Jens Mac Larsen.

Sanne Rindholm
Marketing- og kommunikationsansvarlig
E-mail: sanne.rindholm@volvo.com

Volvo Trucks leverer komplette transportløsninger til professionelle og krævende kunder. Virksomheden kan levere en komplet serie af mellemstore og tunge lastbiler gennem et stærkt forhandlernetværk med 2.300 servicepunkter i mere end 130 lande. Volvos lastbiler bliver produceret på produktionsanlæg i 13 lande verden over. I 2020 leverede Volvo mere end 94.000 lastbiler på verdensplan. Volvo Trucks er en del af Volvo Gruppen, en af verdens førende leverandører af lastbiler, busser og entreprenørmaskiner samt marine- og industrimotorer. Koncernen leverer desuden finansierings- og serviceløsninger. Volvo Trucks’ arbejde bygger på kerneværdierne kvalitet, sikkerhed og miljø.