Få en optimeret serviceplan baseret på din faktiske brug af køretøjet med vores Volvo Uptime Care-kontrakt. Ved at udnytte fjernadgang til din lastbil, får du den rette service på det rette tidspunkt. Det hjælper din lastbil med at forblive på vejen – og tilgængelig for arbejde.
Alle nye Volvo-lastbiler kommer med en personlig serviceplan, der er skræddersyet til deres specifikke brug og anvendelse, hvilket sikrer det rigtige vedligeholdelsesniveau. Volvo Uptime Care-kontrakten forbedrer serviceplanen ved at bruge lastbilens tilslutning til at opdatere den i realtid, hvilket sikrer præcis service for at maksimere driftstiden.
Med fjerninformation fra køretøjet kan vi på forhånd planlægge hele værkstedsbesøget. Det betyder, at vi kontakter dig for at planlægge servicebesøget på et tidspunkt, der passer dig. Vi udpeger derefter den rigtige tekniker sammen med det nødvendige værktøj og udstyr og bestiller delene på forhånd.
Volvo Uptime Care-kontrakten omfatter fjernservicemeddelelse.
Når en service er påkrævet, får forhandleren besked, og en besked
aktiveres i kombinationsinstrumentet for at informere chaufføren. På den måde
Alle kan planlægge fremad – hjælper med at holde din lastbil sund og
effektiv.
Vælg en servicekontrakt, der er skræddersyet til din lastbil og drift. Vores værktøj hjælper dig med at finde den bedste mulighed for at optimere vedligeholdelsen og maksimere driftstiden.