Indendørs opbevaring
Førerhuset har en fronthylde med fire indhak i DIN-standard og to store opbevaringsrum med rullejalousilåger i chauffør- og passagersiden. Bagvæggen er udstyret med en let øverste hylde bagi med en fremragende belysning. Under sengen kan du finde to opbevaringsskuffer til udtrækning med en samlet volumen på 130 liter. Der er desuden to små opbevaringsrum under madrassen i fodenden (10 l) og ved hovedgærdet (15 l) og et opbevaringsrum ved sengens fodende til en PET-flaske.
Udendørs opbevaring
På begge sider af førerhuset findes store opbevaringsrum, der er tilgængelige både udefra og indefra. En ekstra uopvarmet opbevaringsplads på 30 liter findes under førerhuset i begge sider.
Soltag/tagluge
Hvert førerhus er udstyret med en fast tagrude eller som alternativ en tagluge, der kan åbne 50 mm. Dette fungerer også som nødudgang. Taglugen kan betjenes enten manuelt eller elektrisk.
Rat
Fås i to forskellige størrelser – med en diameter på 450 mm eller 500 mm afhængigt af din lastbils specifikation. Rattets højde kan justeres med op til 90 mm, og vinklen kan justeres 28°. Med den justerbare ratstamme (alternativ) kan rattet justeres i lodret position mellem -5° og +15°, hvilket øger chaufførens komfort. Indbyggede betjeningsknapper i rattet giver en sikker og nem betjening af konstantfartholder, signalhorn, telefon- og radiofunktionerne i instrumentdisplayet og sidedisplayet.
Klimaanlæg
Tre alternative klimaanlæg giver dig mulighed for at kontrollere temperaturen. Blæserdrevet ventilation med konventionelt, kølevæskedrevet varmeapparat. Aircondition med manuel styring (MCC). Aircondition med automatisk temperaturstyring (ECC/ECC2). Fås også med følere til indtrængning af sol, tågeforhold og luftkvalitet Suppler systemet med en førerhus- og motorparkeringsvarmer samt I-ParkCool, vores parkeringskøler til førerhuset.
I-ParkCool
Motoren behøver ikke at køre, for at du kan nyde godt af et førerhus med behagelig aircondition. I-ParkCool styrer temperaturen i førerhuset i et køretøj, der holder stille. Det interagerer med kabineparkeringsvarmeren for at skabe et komfortabelt klima i førerhuset: Dette er nyttigt, f.eks. om natten, når temperaturen falder meget og pludseligt. Derudover er det støjsvagt. Systemet genererede ca. 20 dB mindre støj end konkurrerende systemer på markedet, hvilket reducerede støjforurening og giver mulighed for hvile. Systemet er fuldt integreret med køretøjets normale luftventilationssystem, og varm eller kold luft fordeles gennem de almindelige ventilationsåbninger efter behov, fordelt ligeligt. Førerhusets aerodynamik samt muligheden for at stå oprejst i førerhuset påvirkes ikke af systemet. Med undtagelse af førerhusvarmer (PH-CAB).